Kursy walut: 1 EUR = 4.3 PLN; 1 USD = 3.78 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

 
 

 

 

KTR Polska Sp. z o.o.

[Polska] Sprzęgło ROTEX
2018-11-16

Prześlij ofertę znajomemu Dodaj ofertę do schowka

Sprzęgła ROTEX® - charakteryzują się małymi wymiarami, niewielkim ciężarem
małym momentem bezwładności i dużym przenoszonym momentem
obrotowym. Dokładna obróbka wszystkich powierzchni wpływa korzystnie
na właściwości kinematyczne i znacznie wydłuża żywotność sprzęgła.
Sprzęgła przenoszą moment obrotowy przy tłumieniu drgań skrętnych i
nie przenoszą udarów powstających w wyniku nierównomiernej pracy silnika.

Informacje ogólne
Sprzęgła ROTEX® są skrętnie elastyczne, przenoszą moment jako połączenie
kształtowe. Sprzęgła ROTEX® są niezawodne. Występujące podczas pracy
drgania i udary są skutecznie tłumione i redukowane. Dwie przystające
połówki sprzęgła posiadają na stronie wewnętrznej wklęsłe kły,
które są przesunięte obwodowo o pół skoku i tak ukształtowane, że w
przestrzeń pomiędzy nimi wstawiony jest łącznik o zębach ewolwentowych.
Aby nie dopuścić do nacisków na krawędziach zębów przy braku osiowości
wałów, krawędzie pojedynczych zębów łącznika są zaokrąglone.
Sprzęgła ROTEX® mogą kompensować osiowe, promieniowe i kątowe
wzajemne przesunięcia łączonych wałów.

Działanie
W przeciwieństwie do innych sprzęgieł elastycznych, których elementy pośrednie
narażone są na zginanie i które z tego powodu zużywają się szybciej, elastyczne
zęby sprzęgieł ROTEX® poddane są tylko naciskowi (patrz rys. obciążenie łącznika).
Dzięki temu, zaletą tych sprzęgieł jest znacznie wyższa obciążalność pojedynczych
zębów. Pod obciążeniem i przy wysokich obrotach łączniki odkształcają się,
dlatego należy przewidzieć odpowiednio dużo miejsca na ich rozszerzanie się.
(patrz rys. odkształcenie pod obciążeniem).
Kąt skręcenia sprzęgieł ROTEX dla wszystkich rozmiarów wynosi 5°.
Sprzęgła mogą być montowane zarówno poziomo, jak i pionowo.

Łączniki
Bezawaryjna praca zapewniona jest w temperaturze - 40° C do + 100° C.
Krótkotrwałe skoki temperatury do + 120° C nie szkodzą sprzęgłom.
Dzięki stałemu ulepszaniu materiałów zastosowanie obecnego łącznika
standardowego 92 Shore A jest korzystniejsze w porównaniu ze zwykłymi
łącznikami z poliuretanu. Do wyższych momentów obrotowych można
stosować łącznik o twardości 95/98 Shore A lub o twardości 64 Shore D-F
Wieńce zębate są bardzo odporne na ścieranie, działanie oleju, ozonu i
na starzenie się, odznaczają się także odpornością na hydrolizę.
Tłumienie wewnętrzne łącznika chroni napęd przed przeciążeniem dynamicznym.

Cechy charakterystyczne:
Skrętnie elastyczne, bezobsługowe
Tłumiące drgania
Niezawodne
Montowane wzdłuż osi
Dobre własności dynamiczne
Certyfikat przeciwwybuchowości zgodnie z normą 94/9/EC (z wyłączeniem aluminium AL-D)
Piasta stalowa, nadaje się szczególnie do napędów mocno obciążonych, np. w stalowniach, do napędów skokowych, jako piasty profilowe itp.
Zwarta budowa / niskie momenty zamachowe
Odpowiedz na ofertę

 

Sprawdź oferty w kategorii: Maszyny i urządzenia -> Części do maszyn

 
     
 

KTR Polska Sp. z o.o.

Ulica:Czerwone Maki 65
Miasto:Kraków
Kod pocztowy:30-392
Region:małopolskie
Kraj:Polska
Telefon: +48 12 2672883
Faks: +48 12 2670766

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Leszek Słojewski
Telefon stacjonarny: +48 12 2672883
Odpowiedz na ofertę

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję